Педагогтармен жұмыс оқу-тәрбие үрдісін сүйемелдеудің өте маңызды бағыты болып табылады. Педагогтарға психологиялық қолдау қажет, өйткені көптеген мұғалімдер үшін кез келген инновацияларды енгізу күйзеліспен, эмоциялық және жүйке жүктемелерімен сүйемелденуі мүмкін. Бұл педагогтарға заманауи білім беруді талап ететін, әсіресе үлкен жұмыс өтілі бар жаңа жағдайларға бейімделу қиынға соғады.

Жұмыс жоспарына сәйкес, психолог Н. Булегенова Е. Қостанай құрылыс колледжі педагогтарының эмоционалды жану синдромының алдын алу бойынша тренинг өткізілді.

Тренингтің мақсаты эмоциялық күйіп кету синдромының алдын алу және мұғалімдердің психикалық денсаулығын қолдау үшін жағдай жасау болды.

Тренингтің міндеттері:

  • қызметкерлердің өзін-өзі талдау процесін өзектендіру;
  • өзін-өзі реттеу әдістерімен таныстыру;
  • педагогтардың өзін-өзі бағалауын оңтайландыру;
  • эмоциялық шиеленісті шешу;
  • мұғалімдердің позитивті ойлауын қалыптастыру (өзін-өзі қабылдау және қоршаған шындықты қабылдау).

Өз міндеттерін орындай алатын эмоционалды теңдестірілген педагог өз студенттерін барынша барабар және әділ қабылдайды, олармен және олардың ата-аналарымен қарым-қатынаста мейірімді. Сабырлы педагог бағдарлама бойынша білім бере алады, педагогикалық кеңістікті ұйымдастыра алады, өз тәжірибесінде әр студентті оқытудағы жеке тұлғалық тәсілдің әдістерін, техникасын және тәсілдерін қолдана алады. Эмоционалдық қиындықтарды бастан кешпейтін педагогке осындай педагог өз міндеттерін шығармашылықпен және махаббатпен орындайды. Білім алушылардың психикалық денсаулығын осы бағытта педагогтармен жұмыс жасамай сақтау мүмкін емес.

Тренингте педагогтардың репрезентативті жүйесін есепке ала отырып техника мен әдістер қолданылды:

Визуалды жүйе — слайдтық презентация, суреттер, рефлексивті кубик, карточкалар, жадынамалар, сауалнамалар.
Аудиалды жүйе-тақырып бойынша шағын дәріс, релаксациялық музыка.
Кинестетикалық жүйе-жаттығулардағы практикалық тәжірибе, мәтіндік сүйемелдеуді визуализациялау.
Өткізілген жаттығулар “Ашығын айтқанда”, “Молодец!”, “Калоши счастья”, “Менің аффирмациям”, педагогтың мәселелерін түсінуге, оларды түймелеуге, педагогтар тобын біріктіруге көмектесті; ойынға қатысушылар “калоши счастья” киген, ұсынылған жағдайға оң баға берді. Қатысушылар эмоционалдық дәреже мен жағымды көңіл-күй алды.

Педагогтің психикалық денсаулығын қолдау және эмоциялық жанудың алдын алу