wmp

Жас(жаңадан келген) педагог мектебі (ЖПМ) – ғылыми-теорияға және ғылыми-әдістемеге ықпал ететін, және колледж оқытушыларын практикаға дайындауы. Мектеп колледждің әдістемелік қызметінің  құрылымдық бөлімі болып табылады. Жас оқытушы санатына (бастапқы) педагогикалық кадрға педагогикалық білімі немесе тәжірибесі бар құрылыс колледжінің бір жылдан аспайтын жаңадан келген оқытушылар қосылады. Мектеп жұмысына тәжірибелі педагогтар, оқу орнының әкімшілік – басқару кадрлары тартылады, сондай-ақ басқа да білім беру мекемелері. Мектеп жас педагогтың кәсіби шеберлікке бейімделіп қалыптасуына ықпал етеді және оның шығармашылық қабілетін дамытуға бағыттайды.

Семенова Л.И. - преподаватель спецдисциплин
Семенова Л.И. – ЖПМ жетекшісі, арнайы пәндер оқытушысы

ЖПМ-іне колледж қызметкерлерінің ішіндегі тәжірибелі педагог Семенова Людмила Ивановна жетекші етеді.

Мақсаты:  бастаушы оқытушыға әдістемелік және практикалық көмек көрсету, оның кәсіби қалыптасуына жәрдемдесу және тиісті санатқа байланысты педагогикалық, психологиялық, әдістемелік, оқыту тәрбие жұмыстарын оқыту.

 

Міндеттер:

  1. пәннің сабақ беру әдістемесін,дидактика негіздерін бекіту және үйрену;
  2. оқытылатын пәннің теориялық негіздерін , оқытудың әдістемесі мен түрін ескере отырып, өткізілетін сабақ және жұмыс нысандарын түсіну;
  3. студенттерді оқытуда жоғары нәтижеге жету;
  4. жеке педагогикалық тәжірибесін жетілдіруді қамтамасыз ету.

2016-2017 оқу  жылына арналған  жас педагог мектебінің

жұмыс жоспары

Мақсаты: Жас (жаңадан келген) мамандардың бейімделуі үшін  кәсіби қызметін және кәсіби құзыреттілігін жетілдіруді тиімді дамытуда, әдістемелік-ұйымдастыру жағдайын құру.

Міндеттері:

  • Колледждің эксперименттік жұмыс істеу жүйесінде оқытушының мәртебесі туралы  түсінік қалыптастыру;
  • дидактикалық деңгейін арттыру және педагогтың әдістемелік дайындығын  ұйымдастыру және  оқу-тәрбие жұмысын өткізу;
  • оқыту мен тәрбие технологияларын және инновациялық әдістерді жетістікпен меңгеруге ықпал жасау;
  • жас оқытушыларға көмектесу және оқу процесіндегі кәсіби, әдістемелік мәселелерді анықтау;
  • жас педагогтардың дара педагогикалық қабілетін ашу, өздігінен даму және жетілдіру қажеттілігін үнемі қалыптастыру;
  • тәжірибелі оқытушылардың шеберлігін насихсттау және білім әдістемесі мен педагогиканы жетілдіруде көмек көрсету;
  • білімін үздіксіз қалыптастыру;
  • жас педагогтың дара шығармашылығын қалыптастыру;
р/р Мерзімі Іс-шаралар Жауапты
1 қазан Оқытушылар мен колледжің жұмысын реттейтін нормативтік құжаттар.

Мамандық бойынша білім беру бағдарламасын іске асыру оқу-әдістемелік құрылымын қамтамасыз ету.

 Оқу жоспары мен жұмыс бағдарламалары  принциптерінің құрылымы және мазмұны, оқу процесінің кестесі.Оқу сабақтарының журналын толтыру және күнтізбелік –перспективтік жоспарлау бойынша ұсыныстар.

Әдіскер

Оқу бөлімінің меңгерушісі

Бөлім меңгерушілері

2 қараша Студенттердің психологиялық ерекшеліктері.Оқытушылар мен жасөспірімдер арасындағы қарым-қатынас. Педагогикалық этика. Педагог-психолог
3 желтоқсан Қазіргі сабаққа қойылатын негізгі талаптар, оның құрылымы. Сабаққа талдау жүргізу тәртібі. Сабақты талдау сұлбасы. Семенова Л.И., тәлімгерлер
4 қаңтар Оқыту әдісі. Педагогикалық  технологиялар. Методика подготовки и проведения теоретических и практических занятий. Дайындалу  әдістемесі және теориялық және практикалық сабақты өткізу. Семенова Л.И., тәлімгерлер
5 наурыз Сабақта АКТ қолдану Семенова Л.И., ақпараттық-есептеуіш пәндер ПЦК оқытушылары
6 сәуір Портфолио –  білім сапасын бағалау  ретіндегі құрал.

 

Мамедова М.И.
7 мамыр ЖПМ жұмыс қорытындысына арналған дөңгелек үстел. Әдіскер,

Семенова Л.И.